Regulamin

 

Regulamin sklepu internetowego określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.royalhome-24.pl i dokonywania w nim zakupów.

 

TERMINY:

Sklep Internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę oraz dostępny pod adresem www.royalhome-24.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonać zamówienia.  Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu 507 069 435 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00) oraz poprzez adres poczty elektronicznej biuro@royalhome-24.pl

Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego, który działa pod adresem www.royalhome-24.pl - firma PRO-M posiadająca REGON:241438712 , oraz NIP:5732627014

Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego www.royalhome-24.pl

Konsument - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego  www.royalhome-24.pl , w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Czas realizacji zamówienia – to liczba dni roboczych lub godzin, w czasie których sprzedawca zobowiązany jest do skompletowania zamówienia dokonanego  przez klienta w sklepie internetowym oraz przekazania zamówionych produktów przewoźnikowi, który dostarczy zamówiony towar do miejsca wskazanego przez klienta w zamówieniu.

Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Produkt/Produkty – są rzeczami, które znajdują się w asortymencie sprzedaży sklepu internetowego www.royalhome-24, mogą być przedmiotem umowy sprzedaży.

Rejestracja – czynność dokonywana w celach zakładania indywidualnego konta, polegająca na podaniu przez klienta, jego unikalnego loginu oraz hasła, wymagająca uzupełnienia formularza rejestracyjnego o wskazane w nim dane.

Logowanie – dostęp do wygenerowanego przez sprzedawcę indywidualnego konta klienta, który stwarza możliwość korzystania ze sklepu internetowego.

Zamówienie – złożenie oferty Klienta na nabycie Produktu/-ów oferowanych przez Sprzedawcę, określające rodzaj i liczbę artykułu/ów., prowadzące docelowo do zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą.

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu K.c. i U.p.k., zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Umowa – porozumienie stron o świadczenie usług umożliwiających Klientowi korzystanie z założonego Konta na naszej stronie Sklepu Internetowego.

 

ZASADY DZIAŁANIA - sklepu internetowego Royal Home

Sprzedaż towarów dokonuje się bezpośrednio poprzez zorganizowany sklep internetowy, za pośrednictwem sieci Internet. W ofercie sprzedaży znajdują się towary, produkty, które pochodzą z linii dystrybucji lub produkcji firmy Royal Home. Do korzystania z naszego sklepu internetowego potrzebny jest dostęp do Internetu, poprzez urządzenie z zainstalowaną przeglądarką internetową.

 

ZAMAWIANIE TOWARÓW

Aby zamówić towar poprzez sklep internetowy klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu sklepu i zaakceptowania go. Brak akceptacji Regulaminu przy składaniu Zamówień uniemożliwia nabycie Produktu za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Klient dokonujący zakupów poprzez stronę www.royalhome-24.pl zobowiązany jest do:
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu,
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezaburzający prawidłowego funkcjonowania sklepu
- niedostarczania treści, które są niezgodne z obowiązującym prawem

Klient może zakupić towar, który znajduje się w asortymencie Sklepu Internetowego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Proces ten odbywa się poprzez złożenie Zamówienia przez stronę internetową Sklepu Internetowego. Przygotowanie do wysyłki i wysyłanie zamówionych towarów odbywa się w godzinach pracy sklepu (poniedziałek-piątek, 8.00-16.00).

Zamawianie wybranego produktu/produktów odbywa się poprzez stronę  www.royalhome-24.pl., z konkretyzacją właściwości produktu (kolor, wielkość, ilość) lub z uwzględnieniem ewentualnie innych informacji, które pomogą w realizacji zamówienia. Złożenie zamówienia jest niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży. Towary oferowane w sklepie internetowym są odpowiednio oznaczone. Uwzględniają  informacje o właściwościach towaru i jego cenie. Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z zamówienia złożonego w naszym sklepie. Nie jest dostępna opcja modyfikacji zamówienia poprzez zmianę produktu na inny oraz rezygnacji z części złożonego zamówienia.

 

JAK KUPOWAĆ w naszym sklepie internetowym- instrukcja krok po kroku.

Wybierz towar/produkt i kliknij "DODAJ DO KOSZYKA".

Wybrany towar znajduje się w Twoim koszyku.

Decydujesz się na kolejny produkt/produkty? Dodaj go/je do Twojego koszyka.

Chcesz zakończyć zakupy? Przejdź bezpośrednio do koszyka.

Aby dokonać zakupu musisz dopełnić formalności, podając wymagane dane.

Podczas składania Zamówienia – aż do momentu naciśnięcia na przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”, Klient ma możliwość modyfikacji Zamówienia w szczególności w zakresie wyboru Produktu, jego wariantu, obszaru i sposobu dostarczenia, sposobu płatności, danych podanych w formularzu zamówienia.

Możesz założyć konto i mieć wgląd do historii swoich zamówień  oraz pełnego podglądu ich realizacji lub dokonać tzw. „szybkich zakupów” bez rejestracji.

Uzupełnij swoje dane adresowe i kliknij "ZAPISZ" , a następnie wybierz formę płatności. Po jej wybraniu kliknij ikonkę "POTWIERDŹ ZAKUP".

Wybierając "Płatność za pobraniem" potwierdź wartość zamówienia klikając ikonkę "POTWIERDŹ ZAKUP".

Płatność online jest równoznaczna z wyborem transakcji bankowej (wybierz bank, z którego wartość ma zostać pobrana i  kliknij ikonkę "ZAPŁAĆ ZA ZAKUPY"). 

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

 

CENY

Widniejące na stronie ceny są podawane w walucie polskiej – złoty polski. Są one cenami brutto, które zwierają należne podatki i cła.Znajdująca się przy danym towarze kwota, która zostaje wyświetlona w momencie składania zamówienia, jest kwotą nie podlegającą żadnej zmianie (kwota ostateczna), a zatem nie można jej w żaden sposób zmodyfikować po złożeniu zamówienia. Ceny towarów, które są podane na stronie, nie uwzględniają kosztów dostawy. Pełne zamówienie równoznaczne jest z uiszczeniem przez klienta należności za zakupiony towar oraz koszt dostawy.

 

DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW

Towary, które są prezentowane na stronie internetowej www.royalhome-24.pl są towarami dostępnymi. Każdy towar jest sprawdzany przed wysyłką pod kątem wystąpienia ewentualnych defektów. Zastrzega się prawo do niezrealizowania zamówienia w  przypadku pojawienia się jakichkolwiek wad czy też defektów towaru. Z uwagi na dominujące w asortymencie sklepu szklane produkty, towary są starannie zabezpieczone, z wykorzystaniem materiałów zabezpieczających przesyłki (folie bąbelkowe, styropian itp.)

Jeżeli  w magazynie zabraknie danego towaru, firma zobowiązuje się do poinformowania klienta o zaistniałym problemie telefonicznie, bądź mailowo, jak również o możliwości częściowej realizacji zamówienia, pełnej realizacji z wydłużeniem czasu oczekiwania, oraz cłkowitego anulowania zamówienia.

 

ODBIÓR I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Dostawa  towarów zakupionych poprzez sklep internetowy www.royalhome-24.pl odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polski. Firma zastrzega sobie, że czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni i liczony jest od momentu:

- złożenia zamówienia w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem

- od dnia uznania płatności za zakupy na rachunku bankowym Sprzedawcy w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub szybkiej płatności elektronicznej

Klient jest na bieżąco informowany o statusie przesyłki. Za dostawę towarów do klienta jest odpowiedzialna firma kurierska InPost. (Szacowany czas dostawy przesyłek, zgodnie z ustaleniami firmy kurierskiej  to maksymalnie 2 dni od dnia następującego po nadaniu przesyłki).

 

FORMA PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE

Płatności za dokonane zamówienie klient dokonuje bezpośrednio na podany numer konta, bądź poprzez wybranie jednej z metod płatności elektronicznych, udostępnionych przez konkretną instytucję płatniczą Autopay S. A., w celu ułatwienia Klientowi sfinalizowania transakcji. Sprzedający umożliwia również dokonanie zapłaty za zakupiony towar, poprzez płatność za pobraniem w przypadku wybrania takiej opcji podczas zakupów.

 

W przypadku wyboru płatności poprzez opcję kart płatniczych, z funkcją płatności internetowych lub przelewów bankowych, Klient zostaje przekierowany do strony internetowej, która umożliwia dokonanie elektronicznej płatności np. strony logowania banku Klienta . Firma zastrzega sobie, że w przypadku braku płatności za zamówiony towar w terminie 7 dni od dnia Zamówienia, Zamówienie to jest anulowane, a brak wpłaty równoznaczny z odstąpieniem Klienta od umowy sprzedaży.

 

KOSZT DOSTAWY i SPRAWDZENIE TOWARU PRZY ODBIORZE

Koszt dostawy wynosi 15zł brutto przy opcji wpłaty na konto oraz 23zł przy opcji płatności za pobraniem.

 

Firma zastrzega sobie, że klient jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera, upewniajac się, że każdy z dostarczonych elementów produktu/produktów nie jest doręczany z jakimikolwiek uszkodzeniami. Klient zobowiązny jest do zwrócenia szczególnej uwagi na sytuację, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie, czy taśmy naklejone na przesyłkę nie są zerwane. W sytuacji, gdy opakowanie przesyłki jest w jakikolwiek sposób naruszone lub gdy taśmy są zerwane, klient uprawniony jest do odmowy odbioru przesyłki. Po stronie klienta istnieje obowiązek poinformowania sprzedawcy o zaistniałej sytuacji, w celu wyjaśnienia powstałego problemu.

Firma zaznacza, że szkło jest materiałem wyjątkowo wrażliwym i może ulec uszkodzeniu podczas transportu. Firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikajace z tytułu użytkowania, przechowywania, przemieszczania lub rozpakowywania uszkodzoneo produktu. Firma zastrzega, że protokół szkody sporządzony przy sprawdzeniu stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera, w momencie jej doręczenia (z zaznaczeniem daty i godziny sporządzenia protokołu), umożliwia klientowi otrzymanie nowego produktu lub zwrotu kwoty za produkt, w przypadku jego nieobecności.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje klientowi – konsumentowi, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W takiej sytuacji umowa uważana jest za niezawartą, a klient-konsument otrzymuje zwrot równy wartości zamówionego towaru.

Opisana powyżej sytuacja musi być udokumentowana Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość zgodnym z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 683) Oświadczenie o odstąpieniu może zostać wysłane mailem na adres: biuro@royalhome-24.pl lub na piśmie na adres Royal Home ul. Poprzeczna 11, Czarny Las 42-233 Mykanów. Oświadczenie o odstąpieniu dla swej skuteczności musi zostać wysłane przed upływem wiążącego 14-dniowego terminu.

Na kliencie-konsumencie ciąży obowiązek pokrycia bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy Royal Home, które obejmują koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty, bądź innej instytucji. Towar należy odesłac wraz z opakowaniem w jakim, został dostarczony.

Royal Home zobowiązuje się do zwrotu płatności za zamówione towary w sytuacji odstąpienia klienta-konsumenta od umowy, we wskazany przez niego sposób, np. na podany numer rachunku bankowego, w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przez Royal Home przedmiotów sprzedaży.

Firma zastrzega sobie, że towar będący zwrotem, powinien być bezwzględnie nienaruszony, kompletny, bezpiecznie opakowany (adekwatnie do opakowania sprzedawcy, z użyciem materiałów zabzepieczających, t.j folie bąbelkowe, poduszki powietrzne, styropian). Nie może on być w żaden sposób uszkodzony, czy też nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. Odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia zakupionego przedmiotu, przyczyniające się do zmniejszenia jego wartość, ponosi klient-konsument.

Klient-konsument, dokonujący zwrotu zakupionego towaru dokonuje na swój koszt (opłata za przesyłkę). Firma Royal Home zastrzega, iż nie przyjmuje przesyłek zwrotnych w opcji za pobraniem. Formularz odstapienia od umowy dostępny jest na dole strony pod niniejszym regulaminem.

 

 ZŁOŻENIE REKLAMACJI

W przypadku stwierdzenia wadliwości zamówionego towaru, (PRO-M odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru), należy zgłosić ten fakt zaraz po zauważeniu wady jednak nie później niż 2 lata od dnia dostarczenia towaru.

W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej towaru, Klient  lub Klient będący Przedsiębiorcą, który zgłasza żądanie, powinien wskazać roszczenie zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego, o wadzie fizycznej lub  art. 563 Kodeksu cywilnego, o wadzie. Zgłoszenie reklamacji odbywa się poprzez wypełnienie wysyłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza Zgłoszenie reklamacji.

Zgłoszenie reklamacji wraz z reklamowanym towarem należy wysłać na adres: RoyalHome Czarny Las ul. Poprzeczna 11, 42-233 Mykanów. W przesłanym zgłoszeniu reklamacji należy podać dane konieczne do rozpatrzenia roszczeń Klienta. W przypadku ich braku PRO-M zwróci się z prośbą o ich uzupełnienie. W przeciągu 14 dni PRO-M rozpatrzy reklamacje Klienta i powiadomi go o odniesieniu się do złożonej reklamacji oraz o sposobie dalszego postępowania. Jeśli w ciągu dwóch tygodni reklamujący nie dostanie żadnej odpowiedzi, uważa się, że reklamacja została przyjęta, zaakceptowana.

Firma zastrzega sobie, że towar podlegający reklamacji, powinien być bezwzględnie nienaruszony, kompletny, bezpiecznie opakowany (adekwatnie do opakowania sprzedawcy, z użyciem materiałów zabzepieczajacych, t.j folie bąbelkowe, poduszki powietrzne, styropian). Nie może on być w żaden sposób uszkodzony, czy też nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. Odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia zakupionego przedmiotu, przyczyniające się do zmniejszenia jego wartość, ponosi klient-konsument.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi. W takim przypadku Klient otrzyma pisemne uzasadnienie powodu odmowy reklamacji. Natomiast w przypadku uwzględnienia reklamacji Klienta, zakupiony towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie usunięta wada której powodem była reklamacja. Klient ma prawo do otrzymania zwrotu należności za towar w przypadku braku możliwości wymiany towaru na wolny od wad lub braku możliwości usunięcia wady. Reklamacja z tytułu rękojmi daje Klientowi prawo do zwrotu lub obniżenia ceny za towar.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Klient ma prawo do dochodzenia swoich roszczeń bez udziału sądu. Można rozważyć skorzystanie z alternatywnych sposobów rozwiązania sporów, takich jak mediacja czy arbitraż (polubowne, pozasądowe rozstrzyganie sporów). Wniosek o mediacje lub arbitraż kierowany jest do odpowiedniej instytucji.

 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA - anulowanie zamówienia

Kontaktując się z firmą poprzez drogą mailową, (mail o treści rezygnacja z zamówienia) lub telefonicznie pod numerem telefonu 507 069 435 (poniedziałek-piątek w godz. 8.00-16.00), klient ma prawo do rezygnacji z zamówionego towaru. Firma zastrzega sobie jednak skuteczność zaakceptowania anulowania zamówienia wyłącznie w  sytuacji, kiedy rezygnacja dotrze do sklepu przed wysyłką zamówionego towaru.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

- datę zgłoszenia

- nr i data zamówienia

- imię i nazwisko lub nazwa firmy

- dane adresowe klienta

-dane kontaktowe klienta: nr telefonu, adres poczty e-mail

-szczegółowy opis zgłaszanej wady w tym datę jej stwierdzenia

-dowód zakupu towaru (może to być np.: kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód)

-żądanie klienta

Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacyjnego stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać. Zaleca się jednak aby zgłoszenie reklamacyjne przesłać wypełniając gotowy formularz zamieszczony na naszej stronie sklepu www.royalhome-24.pl (załącznik pod regulaminem). 

 

PRODUKTY PRZECENIONE - produkty w cenie niższej od pierwotnie ustalonej, ze względu na m.in akcję wyprzedażową produktu, posezonowe obniżki cen lub wystąpienia ewentualnego defektu, niewplywającego na zgodność użycia.

 

ZGODNOŚĆ UŻYCIA - towary zakupione w naszym sklepie internetowym należy użytkować zgodnie z ich przeznaczeniem. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku użytkowania uszkodzonych towarów lub niezgodnie z ich przeznaczeniem. (Przykład: niebezpieczne i niedozwolone jest przechowywanie produktów spożywczych w pojemnikach z pękniętym, pokruszonym szkłem)

 

UDOKUMENTOWANIE SPRZEDAŻY

Firma dokumentuje sprzedaż poprzez wystawienie kupującemu dowodu sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego(domyslnie) lub faktury VAT na zyczenie kupującego.

 

DANE OSOBOWE - Bezpieczeństwo i ochrona – informacje na temat celu, w jakim mogą być wykorzystywane twoje dane osobowe znajdziesz na stronie głównej Royal Home, w odnośniku Polityka Prywatności.

 

ZDJĘCIA - wszystkie zdjęcia, które widnieją na stronie internetowej sklepu są własnością firmy Royal Home, która zastrzega sobie prawo jakiegokolwiek rozpowszechniania, czy też kopiowania zdjęć. 

Wykorzystywanie fotografii bez zezwolenia stanowi naruszenie praw autorskich.

 

 

PLIKI COOKIES

Firma Royal Home wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności, umieszczonej na stronie www.royalhome-24.pl w odnośniku Polityka Prywatności.

Royal Home
Sklep internetowy Royal Home zajmuje się sprzedażą wysyłkową produktów do dekoracji wnętrza domu. W naszej ofercie dominują przede wszystkim eleganckie, szklane artykuły o wysokiej jakości, charakteryzujące się przewagą kryształków i lustra. Luksusowe, przykuwające wzrok domowników i gości produkty, są skierowane przede wszystkim do miłośników stylu glamour.

Ważne: moja strona wykorzystuje pliki cookies. Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania mojego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący ze mną reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuję