SKU: {{products[index].sku}}
Ilość:

Produkt niedostępny w tej konfiguracji

Brak produktu na magazynie

Lustrzana taca w stylu glamour, w srebrnej tonacji. Podstawę produktu stanowi lustro z wyjatkowym napisem LOVE zarysowanym z kryształków biało-srebrnych. Elegancji dodają srebrne uchwyty, które również w harmonijny sposób łaczą się z napisem, zawierając biało-srebrne drobinki. Narożniki tacy zakończone są wyjatkowymi, srebrnymi okuciami. Produkt łączy w sobie elgancję i funkconalność. Piękny, oryginalny design tacy sprawia, że jest ona wartosciowym dodatkiem eleganckiego wnętrza. Wspaniałe połączenie szkła, lustra i kryształów tworzy absolutnie zjawiskowy look. Dla wszystkich ceniących sobie elegancję, błysk oraz luksus. Wyjątkowy dodatek zarówno do kuchni, jadalni jak i salonu.

 

Wymiary produktu: 1cmx17cmx38cm

 

Wymiary opakowania: 5,5cmx24cmx45cm

 

Opakowanie produktu: Bezpieczne, styropianowe opakowanie.

Quality Guarantee Podczas pakowania towarów zwracamy szczególną uwagę na jakość towaru (eliminacja ewentualnych skaz, wad produktów). Bez wątpienia kontrola jakości jest dla nas priorytetem w kwestii osiagnięcia 100% zadowolenia klienta!!!

Zapewniamy, że każdy z wysyłanych do Państwa produktów został sprawdzony przed wysyłka przez zespół Royal Home.

W celu bezpiecznego tranferu przesyłki pomiędzy naszą firmą a odbiorcą-klientem/konsumentem, zespół Royal Home dokłada wszelkich starań aby Państwa przesyłka dotarła do punktu docelowego bez najmniejszego uszczerbku. Staramy się aby zakupiony przez Państwa towar został odpowiednio zabezpieczony na trasie przesyłki kurierskiej. W tym celu do zabezpieczenia przed czynnikami mechanicznymi, używamy grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropionu oraz innych niezbędnych, miękkich wypełniaczy.

Nasze produkty wysyłane są w dwóch rodzajach opakowań. Opakowania typu gift box, wypełnione styropianem i tkaniną (z zamykanym frontem) lub opakowania typu safe pack. 

Oba rodzaje opakowań posiadają wysoki standard zabezpieczenia wrażliwych przesyłek jakimi są produkty szklane.

O dostępności danego opakowania dowiedzą się Państwo w opisie naszego przedmiotu.

 

 

Transport przesyłki zapakowanej przez zespół Royal Home obsługłuje firma kurierska DPD. Nasza firma ponosi odpowiedzialność za bezpieczne przygotowanie towaru do transportu. Nie jesteśmy jednak w stanie w pełni kontrolować sposobu, w jaki przesyłka jest traktowana przez przewoźnika. Dlatego zwracamy się do Państwa z prośbą o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. Prosimy o kontrolę stanu kartonu (opakowania), w jakim przesyłka dotarła do Państwa. Uwrażliwiamy na ewentualne zagniecenia, roztargania, czy też przerwanie taśm zabezpieczających, za które nasza firma nie ponosi odpowiedzialności.

ZŁOŻENIE REKLAMACJI

W przypadku stwierdzenia wadliwości zamówionego towaru, PRO-M odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, należy zgłosić ten fakt zaraz po zauważeniu wady, jednak nie później niż 2 lata od dnia dostarczenia towaru.

W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej towaru, Klient  lub Klient będący Przedsiębiorcą, który zgłasza żądanie, powinien wskazać roszczenie zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego, o wadzie fizycznej lub art. 563 Kodeksu cywilnego, o wadzie. Zgłoszenie reklamacji odbywa się poprzez wypełnienie wysyłanego do Klienta, wraz z zamawianym towarem, formularza Zgłoszenie reklamacji.

Zgłoszenie reklamacji wraz z reklamowanym towarem należy wysłać na adres: Royal Home Czarny Las ul. Poprzeczna 11, 42-233 Mykanów. W przesłanym zgłoszeniu reklamacji należy podać dane konieczne do rozpatrzenia roszczeń Klienta. W przypadku ich braku PRO-M zwróci się z prośbą o ich uzupełnienie. W przeciągu 14 dni PRO-M rozpatrzy reklamacje Klienta i powiadomi go o odniesieniu się do złożonej reklamacji oraz o sposobie dalszego postępowania. Jeśli w ciągu dwóch tygodni reklamujący nie dostanie żadnej odpowiedzi, uważa się, że reklamacja została przyjęta, zaakceptowana.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi. W takim przypadku Klient otrzyma pisemne uzasadnienie powodu odmowy reklamacji. Natomiast w przypadku uwzględnienia reklamacji Klienta, zakupiony towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie usunięta wada, której powodem była reklamacja. Klient ma prawo do otrzymania zwrotu należności za towar w przypadku braku możliwości wymiany towaru na wolny od wad lub braku możliwości usunięcia wady. Reklamacja z tytułu rękojmi daje Klientowi prawo do zwrotu lub obniżenia ceny za towar.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Klient ma prawo do dochodzenia swoich roszczeń bez udziału sądu. Można rozważyć skorzystanie z alternatywnych sposobów rozwiązania sporów, takich jak mediacja czy arbitraż (polubowne, pozasądowe rozstrzyganie sporów). Wniosek o mediacje lub arbitraż kierowany jest do odpowiedniej instytucji.

 

ZWROTY - PRAWO ODSTĄPIENIA

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi – Konsumentowi, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W takiej sytuacji umowa uważana jest za niezawartą, a Klient-Konsument otrzymuje zwrot równy wartości zamówionego towaru.

Opisana powyżej sytuacja musi być udokumentowana Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, zgodnym z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 683). Oświadczenie o odstąpieniu może zostać wysłane mailem na adres: biuro@royalhome-24.pl lub na piśmie na adres Royal Home ul. Poprzeczna 11, Czarny Las 42-233 Mykanów. Oświadczenie o odstąpieniu dla swej skuteczności musi zostać wysłane przed upływem wiążącego 14-dniowego terminu.

Na Kliencie-Konsumencie ciąży obowiązek pokrycia bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy Royal Home, które obejmują koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty, bądź innej instytucji.

Royal Home zobowiązuje się do zwrotu płatności za zamówione towary w sytuacji odstąpienia Klienta-Konsumenta od umowy, we wskazany przez niego sposób, np. na podany numer rachunku bankowego, w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przez Royal Home przedmiotów sprzedaży.

Firma zastrzega sobie, że towar będący zwrotem, powinien być bezwzględnie nienaruszony, kompletny, bezpiecznie opakowany. Nie może on być w żaden sposób uszkodzony, czy też nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. Odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia zakupionego przedmiotu, przyczyniające się do zmniejszenia jego wartości, ponosi klient-konsument.

Klient-konsument, dokonujący zwrotu zakupionego towaru dokonuje na swój koszt (opłata za przesyłkę). Firma Royal Home zastrzega, iż nie przyjmuje przesyłek zwrotnych w opcji za pobraniem. Formularz odstapienia od umowy dostępny jest na dole strony pod niniejszym regulaminem.

Royal Home
Sklep internetowy Royal Home zajmuje się sprzedażą wysyłkową produktów do dekoracji wnętrza domu. W naszej ofercie dominują przede wszystkim eleganckie, szklane artykuły o wysokiej jakości, charakteryzujące się przewagą kryształków i lustra. Luksusowe, przykuwające wzrok domowników i gości produkty, są skierowane przede wszystkim do miłośników stylu glamour.

Ważne: moja strona wykorzystuje pliki cookies. Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania mojego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący ze mną reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuję